1. REKLAM METNİ OLUŞTURMAK
İnsanların ürünü neden alması gerektiğini birincil fayda olarak onların karşısına çıkarman gerekiyor.
Ürünümüzün birincil faydası ile ilgili sözcükler ve sözcük öbeklerinin listesini oluşturup bir beyin fırtınası yapmalı.
Daha sonra bulunan kelimelerde sadeleştirmeye gidilebiliyorsa bunu yapmalı.
Buna kanca oluşturma işlemi denir. Ne kadar çok kanca oluşturursanız o kadar çabuk etkili bir slogan buluruz.
2. REKLAM GÖRSELİ OLUŞTURMAK
Görsel yüksek çözünürlükte olmalı, metindeki mesajı tamamlamalı. Parlak kontrast renkler ve koyu renkli arka plan yapılması dikkat çekimi ve anlaşılırlık olarak
Görsel de renkler soft olmalı. Reklamını yaptığımız ürün ortalarda ve odak noktasında kalmalı. Resmin onu anlattığında şüphe olmayacak bir görsel ya yapılmalı ya da seçilmeli.
Yazıyı okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
2020-04-15