dimg/yazi/24041297702408228517tam-yuzen-aks-fark-yari-yuzen-aks.jpg

Yarı Yüzen Aks

Dört tekerlekten çekişli bir aracınız varsa, muhtemelen içinde yarı kayan bir dingil vardır. Fakat bunun hafif bir araç olması gerekir. Bir yarı hareketli aks, tekerleklerin kendisine bağlı olan aks mili türüdür. Bu sayede diferansiyel güç tekerleklere aktarılabilir. Bu dingil mili dingil çubuğu ve dingil mahfazasından oluşur. İlki, aracın ağırlığını ve torkunu destekleyen şeydir. Genel olarak, yarı yüzer aks, tam yüzer bir akstan daha az ağırlığı, fakat yüzmeyen bir akstan daha fazla ağırlığı destekler.

Tam Yüzen Aks

Tam yüzer bir dingil, yarı yüzer bir dingilden çok daha güçlüdür. Pick-up kamyonlar, spor hizmet araçları ve diğer büyük kamyonlar gibi daha büyük araçlar için daha fazla ağırlık taşıyabilir. Düzenli olarak taşıtlarına düzenli olarak fazladan ağırlık yükleri takan ve etrafına dolanan bir kişiyseniz, aracınızdaki her şeyi desteklemek için tam yüzer bir dingil isteyeceksiniz. Bu, yolda güvende olmanızı sağlayacaktır.

Hangisini Seçmeli?

Bir yarı yüzer aks ile tam yüzer aks arasındaki seçim iki şeye bağlı olacaktır; bütçeniz ve aracınız. Çalışmak için binek aracı süren bir görevli iseniz ve aracınızı herhangi bir ticari amaç için kullanmıyorsanız, kesinlikle yarı kayan bir aks isteyeceksiniz. Bir binek aracın düşük ağırlığı için daha uygun fiyatlı ve ideal olacaktır.

Öte yandan, eğer ticari bir kamyon şoförü iseniz veya aracınızın arkasında düzenli olarak çok fazla ağırlık çekiyorsanız, tam bir yüzer aks isteyeceksiniz. SUV'nuzda düzenli olarak bir araba sürseniz bile tam bir yüzen aks isteyeceksiniz. Daha fazla paraya mal olabilir, ancak daha fazla ağırlığı destekler.


Sende Bi' Şeyler De!

Success/Error Message Goes Here

Ücretsiz Uygulamalar

Yukarı